środa, 19 marca 2014

ZEGARMISTRZ ŚWIATŁA PURPUROWY...

Kiedyś tam było inaczej...
Było prościej...
Było spontanicznie...
Wesoło też było...
Było ognisko...
Były gitary...
"Zegarmistrz światła" rozbrzmiewał o zmroku
Nie było kasy...
Ale była radość młodości...
Niczym niezmącony entuzjazm...
Kiedys tam było inaczej...

...Takie tam wspomnienia mnie naszły...

A kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz światła purpurowy
By mi zabełtać błękit w głowie
To będę jasny i gotowy

Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
Zgasną podłogi i powietrza
Na wszystko jeszcze raz popatrzę
I pójdę nie wiem gdzie - na zawsze.





12 komentarzy:

  1. Oj, naszły Cię wspomnienia! Piękna piosenka!Kiedy dopada mnie mlancholia, to właśnie ta piosenka dźwięczy mi w uszach.... Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta piosenka jest przepiękna i wywołuje wspomnienia

      Usuń
  2. Nostalgicznie się zrobiło u Ciebie

    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami przychodzi taka chwila... zwłaszcza gdy przegladasz szufladę wspomnień...

      Usuń
  3. Zgadzam się, pieniądz niszczy wszystko, najpiękniejsze relacje miedzy ludźmi. Tylko nieliczni, niestety, potrafią się pogodzić i jedno i drugie. Mówiąc prościej, czy mają kasę czy nie znajdują czas dla miłości i prawdziwej przyjaźni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Jednak w młodości, to wszystko o czym piszesz, łatwiej przychodzi :)

      Usuń
  4. Moje dzieci juz wiedza, ze to ma mi zbrzmiec pogrzebowo:)
    To lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te piosenkę, piękna. Ma niesamowite słowa...

    OdpowiedzUsuń