piątek, 21 marca 2014

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY...


Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny właśnie dobiega końca. 
Dzisiaj obchodzimy także Światowy Dzień Poezji. Czy to nie jest piękne połączenie natury z natchnionym słowem? 
Co jeszcze? No wiadomo - Dzień Wagarowicza, sztandarowe święto wszystkich uczniaków, ktorym dzisiejsza aura naprawdę dopisała... i jak mi się wydaje Światowy Dzień Lasu. Jeśli o czymś zapomniałam, proszę o podpowiedź…

O wiośnie najpiekniej  śpiewał Marek Grechuta...


12 komentarzy:

  1. No to dziś mamy taką samą piosenkę u siebie...:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, jak wiosna to u wszystkich radosć, śpiew i nadzieja. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kalendarzowy pierwszy dzień wiosny był wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Ciebie kochana, ze kalendarzowa wiosna zaczyna się 21 marca. Natomiast astronomiczna wiosna w tym roku rozpoczęła się 20 marca. Pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  3. Bardzo dobrze, że wszystkie te święta zapisały się fantastyczną pogodą w kraju. To taki pierwszy oddech i ładowanie akumulatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Weroniko, święta racja, serdeczności przesyłam

      Usuń
  4. Tak, z okazji tego dnia w jednej z bibliotek w moim mieście rozdawano tomiki poezji. Akurat trafiłam na tomik osoby, którą miałam okazję poznać osobiście :) Aż postanowiłam po długiej nieobecności spotkać się z nią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pięknie, wiesz... myślę że poezja nas uszlachetnia, pozdrwawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, wiedziałam że wczoraj był również dzień poezji, ale to chyba najodpowiedniejszy dzień na oba święta.Pierwszy dzień wiosny i poezja idealnie do siebie pasują.A piosenka krąży mi ostatnio po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelino nie wiem dlaczego, u Ciebie pod postami nie mogę umieszczać komentarzy.... Sprawdź co się z tym dzieje, proszę i pozdrawiam, a piosenkę też nucę i nucę

      Usuń
  7. Nareszcie ! Zrzucam nadmiar odziezy i kilogramy.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń