niedziela, 23 lutego 2014

TERAZ TO SOBIE JUŻ POLECIMY...


Dubaj, to pieniądze i luksus...

Dubaj to pieniądze, wieczne lato i luksusy. Mimo światowego kryzysu, Dubaj kwitnie. Wszyscy na pewno kojarzą sztucznie usypane wyspy palmowe, które stanowią wizytówkę kraju i już jakiś czas temu zostały okrzyknięte ósmym cudem świata. 
Ale nie o samym Dubaju chcę pisać… 

Rozbawiła mnie informacja na łamach Gazety Wyborczej i tu cytuję:
„…Już niedługo Dubaj będzie na wyciągnięcie ręki także dla Polaków, a to za sprawą Line Emirates, które uruchomią bezpośrednie, codzienne  połączenie lotnicze między Dubajem a Warszawą…”

No tak, bo jak mniemam przed rodzinnym wypadem do miasta luksusu, powstrzymywał mnie i większość moich rodaków jedynie brak bezpośredniego połączenia lotniczego. 
Noooo... Teraz to sobie już polecimy… ( Aha... )


7 komentarzy:

  1. ja pierwsza, nawet jestem już spakowana ;)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Twojemu blogowi mam to już na wyciągniecie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie rewelacyjna wiadomość!!! Niektórzy dowcip mają w genach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w sedno.Pieniądze nie są ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... pieniadze po prostu są, abo ich nie ma. A Dubaj, cóż, sztucznie wykreowana rzeczywistość dla nielicznych. Pozdrawiam

      Usuń