sobota, 11 kwietnia 2020

Uratowałeś mnie...


Bóg od początku miał plan, 
aby uratować Ciebie i mnie...
Wielki, Nieograniczony i Potężny Bóg musiał zmieścić się w ze wszech miar ograniczonym ludzkim ciele, aby zbawić Ciebie i mnie przez swoją śmierć i to na dodatek śmierć krzyżową... 
Gdy przed oczami, przemykają mi te wszystkie razy, 
które Jezu przyjąłeś za nas, za mnie, 
nie mogę myśleć o tych Świętach w kategoriach "jajko - zajączek- kurczaczek i bazie"
bo nijak się to ma do tego wszystkiego, 
co właśnie zaczynamy wspominać....








Przepiękny utwór z dedykacją pokoju w Was.... 


4 komentarze:

  1. Utwór wrzucę sobie do ulubionych, wysłałem ci wiadomość na priv, odczytaj dzisiaj.
    Spokojnych świat.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę myśleć o tych Świętach w kategoriach "jajko - zajączek- kurczaczek i bazie" - myślę, że niczym się nie wyróżniasz. Tylko ci letni (w dosłownym znaczeniu) mogą tak myśleć. Każdy, kto wybrał Jezusa za swojego Pana (prawosławny, katolik, protestant) patrzy na Krzyż, a tej nocy rozraduje się widząc grób pusty...

    OdpowiedzUsuń