niedziela, 9 sierpnia 2015

Sunrise Inspiracje...Bo człowiek bez pasji nudzi swoją duszę...

Malarstwo to mój odrębny świat, do którego chętnie zaglądam... 
Jednak w natłoku codziennych obowiązków własne zainteresowania przeważnie spycham na dalszy plan... ( zapewne, jak większość ludzi)
Często sztuką jest znaleźć czas i ochotę na robienie rzeczy, które kochamy... 
Liczy się jednak każda wolna chwila....
Hmmm... Podobno człowiek bez pasji nudzi swoją duszę..."

Znalazłam u Ciebie kochana Sunrise piękną, makową łąkę... 
Delikatne płatki rubinowych, karmazynowych i koralowych panienek zauroczyły mnie bez reszty... 
Pędzle spojrzały na mnie porozumiewawczo... 
Farby mrugnęły wielobarwnym okiem... 
Zapragnęłam to mieć... mieć tak po mojemu... 
Dzięki Sunrise, dzięki za inspirację...

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja makowa łąka, jest w niej coś intrygującego, coś co przyciąga wzrok. ja tez uważam, że człowiek musi mieć jakąś pasję, jakąś odskocznię, taki swój mały świat :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki piękne, podoba mi się tekst o budzeniu duszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. hmm... zapatrzenia mają swój poczatek w moim sercu... chyba... pozdrawiam Małgoś

      Usuń
  4. Sprawiłaś mi tym postem radość:):)
    Piękne są maki po Twojemu i przemyślenia o duszy też:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowni są ludzie, którzy swoim poczuciem piękna, potrafią inspirować innych... pozdrawiam

      Usuń