sobota, 21 marca 2020

Nie dosięgnie cię nic złego...


PSALM 91 - POD OSŁONĄ NAJWYŻSZEGO

"Kto mieszka pod osłoną Najwyższego,
Kto przebywa w cieniu Wszechmocnego,
Ten mówi do Pana: Ucieczko moja i Twierdzo moja,
Boże mój, któremu ufam.
Bo On wybawi cię z sidła ptasznika
I od zgubnej zarazy.
Piórami swymi okryje cię.
I pod skrzydłami Jego znajdziesz schronienie.
Nie ulękniesz się strachu nocnego,
Ani strzały lecącej za dnia,
Ani zarazy, która grasuje w ciemności,
Ani moru, który poraża w południe.
Chociaż padnie u boku twego tysiąc,
A dziesięć tysięcy po prawicy twojej,
Ciebie to jednak nie dotknie.
Owszem, na własne oczy ujrzysz,
I będziesz oglądał odpłatę na bezbożnych.
Dlatego, że Pan jest ucieczką twoją,
Najwyższego zaś uczyniłeś ostoją swoją.
Nie dosięgnie cię nic złego,
I plaga nie zbliży się do namiotu twego,
Albowiem aniołom swoim polecił,
Aby cię strzegli na wszystkich drogach twoich.
Na rękach nosić cię będą,
Byś nie uraził o kamień nogi swojej.
Będziesz stąpał po lwie i po żmii,
Lwiątko i potwora rozdepczesz,
Ponieważ mnie umiłował, uratuję go,
Wywyższę go, bo zna imię moje.
Wzywać mnie będzie, a ja go wysłucham.
Będę z nim w niedoli,
Wyrwę go i czcią obdarzę.
Długim życiem nasycę go,
I ukażę mu zbawienie moje."
AMEN!

4 komentarze:

  1. Super. :) Od początku bieżących wydarzeń chodzi mi ten psalm po głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wokół nas nasilają się problemy, szukamy bezpiecznego miejsca. Posród niepewności i lęków możemy znaleźć schronienie w Nim i w tym, kim On jest. Kiedy odnajdziemy to miejsce, nic, co nas spotka, nie jest w stanie nas pokonać. Amen
      Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  2. Świetny, optymistyczny, bardzo podnoszący na duchu psalm.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń