sobota, 13 czerwca 2015

Z przepisu Urszuli...

Korzystając z przepisu Urszuli, udało mi się przygotować naprawdę fajne ciasto,
no i co najważniejsze dla mnie: Cisto nie jest suche, a smakiem i zapachem przypomina mi dom mojej babci i lata dzieciństwa.
Cóż... nie należę do przedstawicieli kulinarnego świata, dlatego chętnie wpadam na bloga: Proste potrawy 
a tam zawsze coś ciekawego 
i nieskomplikowanego znajduję. 
Dzisiaj uraczyłam moją rodzinkę "Ciastem z truskawkami i rabarbarem" ( moja opcja niestety nie wykorzystuje rabarbaru, czy jak z przekonaniem twierdzi moja siostrzenica "arabarbaru" :) 

Jak zwał tak zwał, wiadomo o chodzi. 
Hmm... 
Blaszka do pieczenia prawie pusta, a zatem smakowało i to jeszcze jak... :) Dziękuje Uleńko




Proste potrawy 

11 komentarzy:

  1. Ula ma zawsze ciekawe pomysły; warto do niej zaglądać.
    Twoje ciasto świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak smakuje.... a raczej smakowało.... pozdrawiam

      Usuń
  2. Mniam:P

    Dziś dostałam przepis od mamy na ciasto z truskawkami, teraz i Ty zachęcasz widokiem pysznym, to chyba upiekę w tym tygodniu:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak upieczesz, to się pochwal na blogu... Uwielbiam ciasta z truskawkami wiec może przepis Twojej mamy wykorzystam i ja :)

      Usuń
    2. Mistrzynią pieczenia to ja nie jestem:P hehe, ale dobrze, podzielę się.
      To ciasto podobno nie jest skomplikowane i szybkie w
      przygotowaniu, co bardzo mi
      odpowiada:)

      Usuń
    3. No to gotowe Olimpio, bez chwalenia zdjęciowego co prawda, ale musisz mi uwierzyć jest smaczne:):):)

      Usuń
    4. Nie rób smutnej minki..
      Wiesz to jest takie domowe ciasto, nie wystawowe. Poza tym wczoraj miałam problem z aparatem.
      Ale jak mi podasz adres mailowy to wyślę ostatni kawałek :) udało mi się cyknąć.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Też często zagladam do Urszuli po przepisy na smakołyki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... wielu zagląda do Urszuli po sprawdzone przepisy... Pozdrawiam

      Usuń