Google+ Followers

środa, 24 lutego 2016

Jeden jest większy niż dziewięćdziesięciu dziewięciu...

Łukasz 15:7
"Powiadam wam: Większa będzie radość w niebie z jednego grzesznika, który się upamięta, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują upamiętania,"


Garnęli się do Jezusa wszyscy grzesznicy i wszyscy celnicy, żeby go słuchać... 
Wszyscy, którzy błądzili...
Wszyscy, którzy byli skreśleni... 
Wszyscy, którzy żyli na marginesie społeczeństwa... 
Wszyscy, którzy z różnych powodów po prostu nie pasowali... 
Ew. Mateusza 9:12 "Nie potrzebują lekarza zdrowi, ale ci,którzy się źle mają"
Jezus, chociaż mógł znaleźć 99 powodów, żeby nie ratować ludzi, aby nie szukać zgubionych owiec - NIE ZNALAZŁ ANI JEDNEGO...
Nie znalazł ani jednego powodu, ponieważ tak bardzo chciał uratować Ciebie i mnie...
To, co jest najpiękniejsze w Ewangelii to to, że wielki, nieskończony, potężny, niesamowity, nieograniczony Bóg dopasował się do mnie i do Ciebie... 
Przybrał postać człowieka takiego samego jak Ty czy ja...
Musiał zmieścić się w ludzkim ciele, żebyś Ty mógł zmieścić się w niebie...
Pomyśl o tym...

13 komentarzy:

  1. To Bóg zdecyduje czy mnie kiedyś zechce wpuścić w swe komnaty.Ja będę żyła tak jak żyję-a wyroki Boga są często dla nas niezrozumiałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łukasz 15:7 "Powiadam wam: Większa będzie radość w niebie z jednego grzesznika, który się opamięta, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują opamiętania", również: Ew. Mateusza 9:12 "Nie potrzebują lekarza zdrowi, ale ci,którzy się źle mają", najbardziej przemawiają. Bóg, najlepiej wie, komu czego potrzeba i daruje każdego dnia. Od człowieka zależy, czy weźmie ten dar czy pójdzie swoja drogą. Serdeczności Olimpio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Matyldo, własnie tak, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jakie to piękne że Jezus umie wybaczać nam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, no naprawdę nie mogę! Nie mogę się powstrzymać od sarkazmu.
      To jak człowiek wybacza człowiekowi, to już nie jest takie piękne? A może tylko mniej piękne? W dodatku Jezus wybacza tylko pod pewnymi warunkami, człowiek potrafi wybaczyć bez warunków.

      Usuń
    2. @Niewiasta Nowa... O tak On jest cudowny...pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne jest to, co piszesz.
    Moja wdzięczność jest niezmierna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to czyli moze i ja mam szanse
    Olimpio co do ostatniego wpisu przeprzszam ,ze poczulas sie urazona,tak jakos wyszlo ,nie chcialabym tego roztrzasac
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulenko, no coś Ty, nawet nie pomyślałam, że mogłabym pogniewać się na Ciebie... Buziaki :)

      Usuń
  6. Witaj Olimpio. Chciałbym, tobie życzyć wszystkiego najlepszego z okazji dnia twojego, czyli Dnia Kobiety. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za pamięć i życzenia, serdeczności przesyłam :)

      Usuń