Google+ Followers

niedziela, 29 listopada 2015

Zadrżało serce moje...

Zadrżało serce moje... 
Wspaniały człowiek - Marek i jego przekaz zawsze oparty na Słowie Bożym... 
Przekaz, który daje nadzieję... 
Przekaz, który sprawia, że raduje się moje serce... 
Przekaz, który powoduje, że Duch Święty, który mieszka we mnie, mówi: Tak, to ja przyprowadziłem Ciebie Tutaj... 
Taka własnie powinna być nauka o Jezusie, radosna, a tym samym niosąca nadzieję... 
Kochani, koniecznie posłuchajcie,a może zdarzy się, że wzniesiecie swoje dłonie do Jezusa, chwaląc jego imię... 
Dziękuję Ci Marku... 



2 komentarze:

  1. to było cudowne, niezwykłe, dające niesamowite poczucie bezpieczeństwa, spokoju i nadziei, a jakże zarazem proste....
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Polly, tak wiele zależy od przekazu... Taki przekaz daje siłę i poczucie bezpieczeństwa w Jezusie... Uświadamia nam, że Jezus zawsze wyciąga pomocną dłoń, wystarczy jedynie Go wezwać, zaprosić, żyć z Nim... Serdeczności

      Usuń