Google+ Followers

sobota, 9 maja 2015

...hulaj dusza - tak gdzieś do 2:00...


Jestem nocnym Markiem, 
czy jak kto woli  typową sową... 
Kocham wieczorne i nocne klimaty... 
Po 21:00 wstępuje we mnie szalona energia... 
Sprzątam, gotuje, piorę, piszę, czytam, a nawet przestawiam meble... (Na moje szczęście sąsiadów mam spolegliwych, póki co...) 
Małżonek też Marek, a zatem hulaj dusza - tak gdzieś do 2:00
Pobudka skoro świt, to  dla mnie koszmar... 
Heh... Zdecydowanie skowronkiem nie jestem, oj nie...

8 komentarzy:

  1. Ja też jestem sową. też przed północą zaczynam nocne życie. Niestety wiele nie mogę,
    bo mieszkam na trzecim piętrze to tłuc się nie wypada, ale siedzę sobie w kuchni /bo lubię/
    rozwiązuję krzyżówki, czytam - tak do 2.30. Mój mąż to skowronek - pada po 22-ej.
    Nie raz zdąży się wyspać zanim ja się położę i przychodzi ze słowami "zjadł bym śniadanie".
    Przesyłam serdeczności dla pokrewnych dusz - Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wieczorne klimaty, ale nie tak długo.
    Bardziej się skłaniam do typu skowronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ten obrazek, po prostu cudowny, ciekawe jak to jest z tymi sowami i skowronkami, ja naleze do tych drugich i do tej pory pamietam jak to jest, zwlaszcza na studiach wiele razy uczylam sie po 22.00 i wlasciwie nie wiedzialam co czytam i nic nie pamietalam, po prostu moj umysl wylaczal sie i chociaz probowalam nie moglam tego zmienic, mysle, ze dobrze to zaakceptowac i tyle,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. *Ja"szybko"śpię-ok.4 godz.przed piątą już śmigam z pieskiem na spacerek.
    A gdybym przysnął,to psiak potrafi ściągnąć kołdrę-nie odpuści:)
    vimeo.com/112636022
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się musiałam nauczyć od małżonka, który dopiero po 21 ma mnóóóóóstwo energii i pospać nie daje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mam y podobnie, ja dopiero w drugiej połowie dnia lub wieczorem najlepiej skupiam się i mam najlepsze pomysły :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się spać chce około 23:00, ale jak czytam, to potrafię całkiem przyzwoicie przeciągnąć niespanie.

    Uwielbiam Twoje niebieskie kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nocnym markiem nie jestem, ale jak trzeba to oka nie zmrużę, choć przez ...pół nocy :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń