środa, 13 sierpnia 2014

MOJA EGZEMA POSZŁA W NIEPAMIĘĆ...

Od dłuższego czasu zupełnie nie mogłam sobie poradzić z zapaleniem skóry na zewnętrznej stronie prawej ręki. 
Swędzące, łuszczące się i bardzo nieestetycznie wyglądające pęcherzykowate wybroczyny z płynem, spędzały mi sen z powiek. 
Stosowałam przeróżne preparaty, maści, okłady, kąpiele ziołowe, antybiotyki...
I co?  I nic!!! Oczekiwanych efektów nie było. Znajoma zaproponowała mi żel Aloe Vera firmy LR, który ma bardzo dużą zawartość aloe vera barbadenis (90%). 
Byłam tak zdesperowana, że spróbowałabym wszystkiego, co mogło zapowiadać wyleczenie. Preparat kosztuje 60 zł, a zatem nie jest tani, jednak po trzech tygodniach stosowania okazało się, że jego skuteczność jest powalająca. Egzema to schorzenie o podłożu genetycznym i podobno nie można całkowicie usunąć jego przyczyn. Być może... jednak ja zupełnie wyleczyłam skórę ręki , nie ma ani jednej, nawet najmniejszej zmiany, plamki. 


Na obecną chwilę odstawiłam Aloe Vera i z nadzieją czekam, co będzie dalej. Całe dwa miesiace i nic. Nie obserwuję nawrotu choroby. 
Mało tego, mój tatuś wyleczył tym żelem  hemoroidy, które naprawdę pięknie i bardzo szybko się wchłonęły. ( A chyba nie muszę pisać, że była to bardzo niekomfortowa dolegliwość) Polecam też w/w specyfik na wszelkiego rodzaju rany, wypryski czy nawet wszelakie poparzenia (w tym także słoneczne) Wypróbowałam i wiem, że jest skuteczny, polecam.



17 komentarzy:

  1. Moja Mama używa aloesu na wszystko. Ma cały las zasadzony :-)))
    Ona reaguje bardzo dobrze na aloes, a siostrze nie pomaga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, co jednemu służy, drugiemu niekoniecznie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Warto wiedzieć, że jest taki złoty środek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele zawdzięczam temu specyfikowi :) Serdeczności

      Usuń
  3. Oh, ja pamiętam jeszcze aloes z domu mojej Babci. Rosła sobie w Jej domu taka potężna roślina (oby jedna :) ) , której używała do prawie wszystkiego – sok na rany, do płukania włosów, jako soczek do picia rozcięczony wodą a nawet Dziadek wyprodukowała swojego czasu nalewkę aloesową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak leki z Bożej apteki... Aloe Vera o którym pisze pochodzi z jakiegoś innego gatunku aloesa niż ten tradycyjny. Jednak i o tym słyszałam wiele dobrego. A nalewkę takowa też kosztowałam, kiedyś robił ją mój tatuś. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Warto wiedzieć, że jest taki środek.. Aloes ma jednak lecznicze właściwości..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a my tutaj hodujemy aloes, i przykładamy listki do trudno gojących się ran, no i olej kokosowy, bezwzględnie

    http://www.echemist.co.uk/p-ovelle-coconut-oil-emollient-moisturiser

    polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. *Gdzieś mój komentarz wcięło!?
    Moja sąsiadka"walczy"z niegojącą się raną pooperacyjną w pachwinie już od ok.trzech lat,poradziłem,
    żeby spróbowała tym żelem.
    Mam na parapetach sporo sukulentów,a ostatnio zakupiłem śliczną żyworódkę.
    Bardzo dużo o właściwościach leczniczych aloesów i innych roślinach pisze Czesław Białczyński.

    bialczynski.wordpress.com/?s=aloes
    vimeo.com/49619096
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech spróbuje koniecznie. Moja teściowa miała operację na sercu w kwietniu. Po stosowaniu własnie tego żelu, ranę po otwarciu klatki piersiowej wyleczyła pięknie. Obecnie prawie nie ma śladu. Ten konkretny specyfik zawiera aż 90% czystego miąższu aloe vera barbadenis, co sprawia, że jest tak skuteczny. Serdeczności przesyłam

      Usuń
  7. Ja aloesu uzywam juz od dwoch lat na wsztko i to pod rożną postacią do picia w żelu i jako kosmetyki ale ja uzywam amerykańskiej marki Forever one są bardzo wysokiej jakości a ile mi juz pomogły to szok , miałam np bardzo wysoki cholesterol a po piciu aloe vera przez tzry miesiące zbił mi sie do normy ,zreszta długo by pisać zobacz sobie te produkty na forever-aloes.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. A.co.to.za.firma.,ktora.go.produkuje.i.gdziego.mozna.kupic,czekam.na.dopowiedz,bo.mysle,ze.jest.skuteczny,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma nazywa się LR, dystrybucja przez konsultantów, a także w sklepie internetowym. Podaję link
      http://lr24.com.pl/aloe-vera-box-lr-trojpak-p-118.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Na takie schorzenia skórne, podrażnienia idealnie się sprawdzi aloesowy żel Forever . Naturalny skład, bardzo duża zawartość aloesu i to najlepszego pochodzenia. Brak konserwantów czy barwników. Tylko dobre działanie na skórę, regeneracja, łagodzenie. Nie da się znaleźć lepszego kosmetyku nawilżającego z aloesem.

    OdpowiedzUsuń